torsdag 10 september 2009

Gött!

Veckans schema:
Måndag styrketräning KLART
Tisdag intervallträning KLART
Onsdag skoskav (vilodag) KLART
TOrsdag styrketräning KLART
Fredag Jogg 5 km
Lördag Gå 13 km
Söndag vilodag

Recepttips:
1 rå blomkål och hummus (go green red pepper)
2 omelette (lika många ägg som vätska) med bacon, lök, parmesanost och minutkokt blomkål och broccoli. Allt fräst i baconets fett.
3 kycklingsallad (köp en grillad kyckling och pilla ner den i småbitar, rödlök, gurka, tomat, grönsallad, fetaost. ringla lite olivolja och balsam vinäger över)

Jag kan bara inte tröttna på dessa tre rätter. Eller rättare sagt, jag har inte hunnit göra det än i alla fall :-)

Har du något recepttips som du tror passar mig i min träningsvärld, maila gärna info[at]jpmedia.se där jag med glädje fyller ut min nyttiga receptsamling. Jag har insett att mycket av nyckeln till rätt kost ligger just där, i receptbanken. Jag äter som sagt endast lite potatis, ris och pasta, vitt bröd så gärna recept som klarar sig utan det, eller i alla fall med bara lite grann av det där.

//JP

1 kommentar:

  1. Hej hej hru gick det resten av veckan? Jag har ju våra päron här och det "gås" för fullt. I kväll har vi käkat en fin fin omelett, en rätt som underskattas. Lägg till dem i din samling. Kram Syster

    SvaraRadera