tisdag 1 september 2009

- 14.8 kg = - 32.6 lbs

En vecka som va tänkt som en nystart, "på banan igen", osv osv i samband med tillbaka på jobbet ingen blev inte riktigt så. Det gicks några få, men dock långa och jobbiga, rundor i början av veckan, sen vart det stiltje, det liksom bara blev så. Det fanns inte energi till annat. Och därtill några dagar med "fel" mat. Inte bra.

MEN när jag ställde mig på vågen hemma i morse så hade det ÄNDÅ fortsatt nedåt! Helt sjukt ju! Sjukt gött alltså! Med risk för att min våg inte är exakt som den proffsiga som finns hos Åsa på Nordic Club - 111,9 kg. Minus 14,8 kg totalt nu!?!?!?! Det känns uppenbart att träningen som varit sen jag drog igång med detta har fått min förbränning att fortsätta ticka på. Helt totalt annorlunda mot tidigare "bantningsvarianter" av alla de slag.

Jag är dock fullt medveten om att träningen absolut måste komma upp till en högre nivå nu igen, för detta levernet håller inte. Inte släppa taget nu! Fokus! FOKUS!!

Projektet MINSKA är över för mig, och jag jobbar på att snickra ihop en ny blogg för er som vill läsa om mitt lite mer långsiktiga projekt som kommer fortsätta i alla fall ytterliggare 15 kg nedåt. När den är klar kommer länken finnas här.

Ok i'll do a quick english version as well. Even though i havn't been working out that hard during the past week, i have still lost some weight. And i realize that it won't be like that forever and I have to keep up the training and the correct eating/drinking or else i'm f**ked. :-)

//JP

2 kommentarer:

  1. Håller med sjuktbra!!!!! Nu har du tagit täten jämförelsevis med Noels vikt...Stolt över dig bro! Men vad menar du med slut på exp minska? Kram Lillsyrran

    SvaraRadera
  2. Själva MINSKA-programmet är vecka 1-8. Men jag knallar vidare.

    //JP

    SvaraRadera